sobota, 16 czerwca 2012

hand made wwo :-)

witajcie :-)
właśnie minął pierwszy tydzień pracy :D
jestem bardzo zadowolona

dzisiaj jak zwykle krótka notka, o moim nowym fiole, modelinie fimo :)
paczkę dostałam już w czwartek, ale czasu nie było żeby coś stworzyć
na szczęście znalazłam go dziś i stworzyłam na próbę kilka owoców
sami zobaczcie i oceńcie


to moja pierwsza styczność z modeliną,mam nadzieję że nasza współpraca będzie owocna :D

zamówiłam kilka bransoletek, więc będę teraz tworzyć :) oczywiście jak znajdę chwilkę czasu bo teraz zaczęło się prawdziwe szaleństwo praca-dom-praca-dom :(

bardzo mi się to spodobało, więc na pewno za niedługo dodam nowe dzieła :D

love, wwo :*

4 komentarze:

  1. Super, sama mam ochotę na robienie czegoś kreatywnego, mam tyle wolnewgo czasu. Szkoda tylko, że ja żadnego talentu plastycznego nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na pierwszy raz wyszło Ci genialnie! jestem pełna podziwu, masz talent

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :*
    niestety wiśnie odpadły :x
    ale za to dorobiłam gruszkę śliwkę i malinkę :)
    za niedługo pokaze nowości :D

    OdpowiedzUsuń