niedziela, 8 kwietnia 2012

żegnaj Wrocławiu witaj rzeczywistości..

witam kochane,
przepraszam że rzadko u was jestem i komentuje ale ostatnio rzadko miała dostęp do komputera

ostatnie dwa tygodnie były bardzo udane :-)
byłam sobie u siostry we Wrocławiu i jestem bardzo zadowolona, szkoda tylko że tak szybko mineło :(
w sumie mieszkałam na obrzeżach miasta, ale było uroczo, to nie to samo co moja wiocha :(

teraz wracam na stare śmieci i biorę się za siebie porządnie ! :D

priorytety : praca, wynajęcie pokoju, zapisanie się na jakieś fajne zajęcia ... macie jeszcze jakieś pomysły?
może ktoś trzyma za mnie kciuki?

moje jedyne zdjęcie z Wrocławia :D

mam nadzieję że pierwszy dzień świąt minął wam świetnie
jemy dużo, niech wszystko idzie w cycki :D

mokrego dyngusa
love, wwo ;*

4 komentarze:

  1. ale słodka wiewiórka *.*
    wesołych :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale kłamiesz, że jedyne zdjęcie z Wro to wiewiórka... :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ha ha :D no dobra skłamałam :x
    ale nie będę siebie tu pokazywać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie że trzymamy kciuki :* a na jakie zajęcia sie zapisujesz?

    OdpowiedzUsuń