piątek, 27 kwietnia 2012

rozwiązanie konkursu, morskie paznokcie, i nowe kolczykowe dzieło :D

ach, chyba dużo tych rzeczy jak na jeden post :D
no ale jak się chwalić to już wszystkim na raz :D

so first, niedawno zamieszczałam post o konkursie ze strony helfów 'EkoWiosna' ? :D
a więc zdobyłam pierwsze miejsce , również dzięki niektórym z was :-) ( po małej pomyłce kiedy to przyznano mi 3 miejsce, na szczęście sprawdzono jeszcze raz i jednak mam 1 )
a oto nagroda :





















tadach :D niby nic a jednak coś :-)

niedawno nabyłam również nowy lakier , och jak brakowało mi niebieskiego :D
wiem wiem króciaki :( 
panterki się złamały i musiałam wszystkie skrócić
teraz walczę o długość i będę żelować dla większej trwałości :D

kolejne co stworzyłam to kolczyki :D
wiem wiem dużo pracy przede mną, ale to dopiero druga praca zrobiona tą metodą :-)


no i na koniec surprise :D 
oto coś w czym męczę się od jaki pół godziny :D ale stopy mnie już porządnie bolą haha :D
(jeśli centymetr nie kłamie to obcas 10 cm :D )
nie wiem czy podkusiłabym się wyjść w nich ha ha , na razie ostro ćwiczę :D


ps. przepraszam za jakość zdjęć ale fotografem nie jestem :D a zdjęcia robię bardzo profesjonalnym TELEFONEM :D

love U, wwo ;*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz